- Utekväll

Först var jag med Sandra på trädgårn där vi drack cider och åt plocktallrik, sen kände vi oss trötta så drog vi hem, hon till sig och jag till mig. Då ringer Frida och tjatar med mig ut. Så det blev en spontan utgång till Otten. Det var väl en helt okej kväll.. Kände mig helt otaggad på att gå ut men när jag fick en iskall öl i handen och hörde musiken så blev jag mer taggad, då kändes det härligt. Vi satt mest ute på "balkongen" där det var lite svalare en inne, där det var som en äcklig bastu. Det är ganska underhållande att bara titta på folk. Jag och Frida var nyktra så vi satt där och skrattade åt allt och alla, skrattade både med folk och åt folk! Sen blev jag sjukt dans sugen så då körde vi lite dancemoves på dansgolvet och svettades bland alla andra. Men nu är jag hemma och sitter här och tittar på Mtv där det mest spelas Michael Jackson, gött! Ska nog göra mig lite rostade mackor och en varma koppen, för har som sagt bara fått i mig den där plocktallriken på Trädgårn. Har ingen aptit nuförtiden, speciellt inte på dagarna!

Har föressten några fotoidéer som jag ska ta itu med. Aja ni får se mer av det när jag är klar! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0