- The hangover (baksmällan)

Två dagar innan sitt bröllop åker Doug och hans tre polare till Las Vegas för en oförglömlig svensexa. Snart är dock brudgummen spårlöst försvunnen, upptäcker en tiger i badrummet och en ensam bebis som gråter.

Jag hade rätt höga förväntningar på den här filmen, för alla har pratat så gott om den. Den var mycket underhållande måste jag säga! Jag skrattade rätt mycket, eller typ hela tiden. Bästa baksmällan på film! Haha den var väldigt rolig. Visst att den på sina ställen blir lite överdriven, men det gör ingenting. Klockrent skådespel och allt där runt omkring. Har ni inte sett den en så tycker jag absolut att ni ska se den! Bästa komedin på mycket länge faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Towe

HAHA MUTHA FUCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (kinesen i bilen) HAHAHAHAHAHHAHA

2009-07-28 @ 06:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0