- Om man endå kunde komma på vad man vill göra med sitt liv.

Ja.. Vad ska man göra med sitt liv. Jag har fortfarande inte kommit på vad jag vill göra riktigt. Drömmen är väl att jobba med film, inte framför kameran utan bakom. Behöver inte handla om att stå och filma, utan bara att få jobba inom någonting inom film. Men att flytta till någon av storstäderna känns inte speciellt lockande just nu. Sen skulle jag vilja plugga engelska och så vill jag ut och resa. Ja det är så mycket jag vill göra. Men det känns också att det kan vänta, jag är ju endå bara 20år så det kan vänta lite. Men om man skulle läsa lite kurser åtminstonde. Inte många i taget, det orkar jag inte.. Men någon att börja med. Jag vet inte vad jag babblar om, jag är trött hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0