- Kittens


Ska precis gå och lägga mig, nu börjar jag bli trött. Konstigt det där, jag var jätte trött på jobbet, stängde 02.00, kom därifrån skapligt, satte mig i taxin och åkte hem. Var jätte trött i taxin, men så fort jag klev ur bilen så blev jag pigg. Har suttit här i soffan, med datorn i knät och mtv i bakgrunden på tv. Nu äntligen börjar jag bli trött igen, dags att gå och sova. Jag vill ha en katt nu, känns som jag har fått väntat i en evighet. Kan inte Emelies katt få ut dom där kattungarna nu, så jag kan få välja ut en och åka ut till Krokek och pussa, mysa och få se lillplutten växa upp tills hon kan få flytta hem till mig. Känner mig så ensam här hemma, vill ha sällskap. Tänk om hon inte ens har kattungar i magen? kanske bara är gaser ;) Åååh längtar massor ju!

Nähe om man nu skulle gå och lägga sig och sluta tänka så mycket? Sängen ser otroligt skön ut härifrån, ja jag ska gå och sova nu.. Godnatt, hörs imorgon. Tror ni att man kan beställa regn och oska till imorgon kväll? Ska nämligen jobba då också och det skulle vara bra om det regnade lite extra mycket då, så att det blir lite lungt, så man kanske till och med kan se på en film? Godis ska vi trycka i oss i allafall och skvallertidningar är ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0