- H&M


Jag har kärat ner mig i den här toppen från H&M. I butikerna här i norrköping har jag bara sett den i Svart, men eftersom att jag har så mycket svart i min garderob så jag vill ha den i den här färgen. Tänkte precis klicka hem den från hemsidan, men där stod det att den inte kommer att komma förens i början av september och det är ju inte värt. Jag vill ju ha den nu, inte i september! Galet fin är den och jag får väl kolla i Stockholm när jag åker upp dit den 3 Augusti istället. Hoppas att den finns där!

Kommentarer
Postat av: -Milly-

Jag har frågestund i min blogg nu. Ställ gärna en fråga eller två!



Btw snygg blogg. Följa varandra via bloglovin'? ♥

2009-07-19 @ 09:35:54
URL: http://memilly.se
Postat av: malin

Ja den var super fin!!

men som sagt , ett sommarplagg.



hur är det med dig? det var länge sen dagarna på lekhuset nu!

2009-07-27 @ 08:28:14
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0