- Fatso

Fatso är inte historien om en kåt tjockis som runkar i ett hörn. Det är en historia om en kille som vill vara som alla andra. Och om hur svårt det är att vara stor och dum. Rino är 30 år och bor i en lägenhet han har ärvt av sin farmor. Han äter nutellan direkt från burken och han drömmer sig bort på sidan teenagesluts.com och chattar hela nätterna under sitt alias "kapten kuk".

Jag kan inte låta bli att gilla den här filmen. På ytan handlar den jävligt mycket om sex, men inuti så handlar det om en kille som är väldigt överviktig och som aldrig har haft en tjej, aldrig fått känna den sortens kärlek, men så djupt vill få uppleva det. Men att han är överviktig och så otroligt osäker misslyckas han hela tiden. När den svenska tjejen Malin flyttar in i det lediga rummet i hans lägenhet, vänder hon helt upp och ner på hans tråkiga vardag, men det gör också att han känner att han måste ta tag i sina problem.. Jag kan inte låta bli att tycka att den här filmen var charmig på något vis. Väldigt rolig på sina ställen och väldigt pinsam på andra. Jag har sett bättre filmer i den här stilen, men den är faktiskt klart helt sevärd. Kanske beror på att jag inte hade några förhoppningar på den alls, har fått för mig att den skulle vara ett riktigt fiasko till film, men den var helt klart godkänd. Har ni sett den? vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: E M M A

thaha okej^^

2009-07-03 @ 08:35:05
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: mi

haha den där är så skön :D och jag gillar inslagen med serien om Nöshörningen :D

2009-07-03 @ 08:57:52
Postat av: Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-07-03 @ 13:24:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0