With my eyes closed


Idag tog jag sprutan mot svininfluensan. Den kändes ju knappt! Känns mer när katten bitts! Vet inte vad jag tycker. Tvekade nästan när jag skulle gå in i salen. Jag skulle liksom spruta in något i kroppen som jag inte vet vad det är! Innan jag tog sprutan var det en liten kö in i salen, det var några därinne redan så jag valde att stå lite utanför och vänta, tills det var min tur. Jag är inte spruträdd, men jag vill helst inte se på. Det tog några sekunder så var det hela över. Jag ångrade mig lite. Men fan nu är det gjort så det är bara att glömmat :) Jag har inga biverkingar en så länge och det har endå gått 10 timmar, men får väl se om jag vaknar upp inatt av värk i armen. Min söta vän Lovisa berättade hur jäävla ont jag kommer att ha! Snälla vänner man har som försöker skrämma en :)

Sen har jag fikat på stan med Frida och Natta. Efter det gick jag och Frida förbi Malin Berg och tittade på hennes nya lägenhet, jätte fin! Sedan tog vi en promenad till andra Malin och där fikade vi och babblade som alltid!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på serier. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0