Monki och sonia rykiel

Dagen började med att jag, mamma och min lillebror Linus åkte till morfar och firade honom för att han fyllde år igår. Där bjöds det på smörgåstårta och den var så himla god! Sen blev det bullar och kaffe. Sen när vi hade varit där en stund skulle Linus till ett par kompisar, så då åkte jag och mamma till Maxi för att kolla in sonia rykiel for H&M. Mycket storlekar som redan var slut, speciellt det jag ville ha. Vi kollade lite i dom andra butikerna sen åkte vi. Mamma släppte av mig i stan och då gick jag in på H&M i stan för att titta om dom hade kvar några storlekar och det hade dom, så jag köpte en bh där från Sonia Rykiel. Sen såklart kunde jag inte hålla mig borta från Monki, så där inne köpte jag en shjorta (se bilden här nere).

Nu är jag hemma och har varit det en stund. Jag ska städa lite (idag igen) och sedan ska jag nog förbi Lisa en sväng sedan.  Jag hade kunnat tänka mig att gå ut ikväll, men det får bli nästa helg istället då det är julfest med jobbet. Ni får ha en mysig kväll, själv ska jag tända lite doftljus här hemma nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0