Avatar

Mästerregissören James Cameron är tillbaka med ett actionpackat äventyr olikt allt vi tidigare sett. AVATAR tar oss med till en spektakulär ny värld bortom fantasins gränser där en motvillig hjälte tvingas ta stridför vad han egentligen tror på.

Den desillusionerade marinsoldaten JakeSully skickas tillplaneten Pandora för att med alla medel övertyga urbefolkningen att låta människan exploatera deras natur för att utvinna en ny energikälla. Allteftersom Jake lär känna planeten och folket blir han mer och mer osäker på sitt uppdrag och när kampen ställs på sin spets måste han välja sida.
/sf.se

Jag överdriver inte när jag säger att det här är en tio poängare! Jag har aldrig känt såhär efter ett biobesök! Den är så sjukt fin gjord den här filmen att jag nästan fick gråten i halsen. Den var helt underbar. Jag har ingenting ont att säga om den här filmen. Det är bland det häftigaste jag varit med om i filmväg! Jag hade höga förväntningar efter allt man har hört och sett och den gjorde mig inte ett dugg besviken. Jag känner lycka i hela kroppen just nu. En del av er kanske tycker att det låter knäppt att man kan bli såhär till sig över en film. Men ni som är riktiga filmälskare vet att man kan bli lycklig av en riktigt bra film.. eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foton m.m.

Åh denhär vill jag se!

2009-12-28 @ 13:41:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0