- Sun

Min kusin Julia är här och världens sötaste vovvar Maya och Svea. Dom har hittat en solfläck ute i köket, så jag la en filt där så dom kunde ligga ner och mysa. Dessa hundar älskar sol , kan bero på att deras ursprung är Mexico. Dom ligger i solen på somrarna medans andra hundar ligger i skuggan. Man får ibland tvinga dom att ligga i skuggan, känns inte så bra annars. Vi gick bort till stan för en stund sedan och köpte med oss Mcdonalds, så nu är jag mätt! Börjar jobba klockan 18 också. Jag jobbar med min kusin Tom ikväll och jag känner på mig att det kommer bli mycket att göra. Skriver mer när jag kommer hem ikväll.... Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste :D ring mej senare då? :) pusspuss

2009-04-13 @ 12:40:52
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0