- R.I.P

Var nyss inne på en bilddagbok och läste till min stora chock att nåra vänners pappa har gått bort. Dessa två bröder har stått mig nära och är väldigt goda vänner till mig enligt mig. Jag vill vekligen beklaga sorgen och säga att jag tänker på er och er familj. Ni kan inte ha det så lätt just nu. Jag vet att ni är starka och kommer att klara det här killar! Fan vad fort livet kan ta slut egentligen, läste i ena broderns blogg att pappan hade dött i sömnen, tur i oturen. Han fick antagligen inte lida i alla fall om det nu är till någon tröst. Jag skulle vilja krama om er nu! hårt och länge! beklagar sorgen, lider med er.

Det här får en att tänka på sin egen familj och jag känner mig så otroligt tacksam över att jag har dom! Jag älskar min mormor, mamma, mina syskon och även min pappa, fast jag aldrig riktigt har lärt känna honom. Jag älskar min moster, mina kusiner och alla andra i min släkt! Jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har er. Jag ska ringa min pappa imorgon! Han måste komma hit!


Kommentarer
Postat av: Emma

En av mina bästa vänners mamma gick med bort nyss =/ Livet är hårt!

2009-04-02 @ 15:06:17
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0