- Glad påsk.

Gick upp för en stund sedan, hoppade in i duschen och nu sitter jag här. Ska klä på mig och sedan åka till mamma. Där släkten ska äta påskmiddag. När jag säger släkten så menar jag på min mammas sida och det är typ bara mormor, moster, hennes kille Rikard och min kusin Julia, det är alltså vi som brukar ha våra "släktmiddagar" ajja helt ointressant för er.  Jag börjar jobba klockan 18 också. Jag undrar hur det kommer att gå, antingen blir det väl jätte mycket, eller lite. Ska jobba med Linda i alla fall.

Nu ska jag välja ut vilka kläder jag ska ha, vilket blir väldigt svårt! En hel garderob full med kläder, men ingenting att ha på sig. Det är ungefär så det ligger till. Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0