- En tisdag med problem.

Jag vaknade idag med samma ryggsmärtor som igår. Det gör inte så ont när jag står, går eller sitter på soffan och lutar mig framför datorn som jag gör precis nu. Men att luta mig bakåt mot soffan är en riktig plåga, riktigt så det hugger i ryggen. Jag förstår inte varför. Misstänker att det är min säng som är boven, att jag har sovit ner madrassen och att jag måste vända den så jag inte ligger för mjukt. Det kan också vara någon konstig sort av träningsvärk efter min knäppa cykeltur (jag är en sån person som vägrar cykla sakta när jag cyklar själv, jag kämpar in i det sista haha!) och jag har precis tagit fram cykeln för i år. Fast det känns ju inte som träningsvärk heller. Ska i alla fall dricka upp min iskalla smoothie här hemma, städa lite så att mitt hem ska se ut som ett hem, sen ska jag nog ta en promenad hem till mamma. Ikväll kanske jag ska hem till Malin och se Andra avenyn där.

Skriver mer ikväll. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring min nör du är hemma! Jag är ledig imorgon så ring även fast det blir sent =) Puss

2009-04-21 @ 20:00:18
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0