- 07/4

Imorse var väl den första dagen på flera dagar som jag fick sova ut. Jag vaknade vid 2 och gick sedan upp och städade. Det blir så dammigt fort i en etta har jag märkt. Sen lite innan fyra så åkte jag till jobbet, fick börja tidigare en vad jag egentligen skulle men det var bara bra. Jag och Linda har haft mycket att göra på jobbet, massor med folk hela tiden. Nu är jag hemma och sitter som vanligt i min mysiga soffa, med datorn i knät och tittar samtidigt på two and a half man på tv. Ska se dagens days avsnitt snart och titta färdigt på dagens Andra Avenyn. Imorgon ska jag till banken och titta om det finns något på mitt sparkonto, sen ska jag hjälpa mormor att handla lite. Sen senare på dagen/kvällen ska jag och Ellen titta på film, får se vad det blir för något :)

Igår kväll eller föressten det var ju inatt, så kom min kusin Alexandra över till mig. Hon bor bara i huset snett över gatan vid mig så hon kom hem och "nattugglade" med mig. Hon kunde heller inte sova. Så vi satt här hemma och skrattade ihjäl oss och tittade på youtube klipp, läste knäppa bloggar och pratade om allt från himmel och jord. Det var riktigt kul faktiskt :) Käkade popcorn med "biosalt" och jag försökte tvinga henne att smaka på bröd som jag och Linda hade bakat tidigare under kvällen, som föressten blev sjuuuukt gott med soltorkade tomater, oregano och vitlök. Men Alexandra var inte överförtjust, hehe! Hon trippade hemåt vid halv 5 imorse och då somnade jag direkt när jag la huvudet på kudden, hehe.

Ha en underbar natt alla nattugglor och sov så sött ni andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0