Torsdag

Idag har jag väl inte gjort någonting speciellt, gick upp sent, sen gick jag ner till min moster i ljura och gick ut med vovvarna, jag blev kvar där ganska länge. När kusinen kom hem från skolan så umgicks jag lite med henne och hennes kompis en stund, vi lagade "mat" (snabbmakaroner och piroger) och tittade på "Barnen i bullerbyn" Haha! Sen satt vi vid hennes dator och skrattade åt olika youtubeklipp. Busade med Svea gjorde jag också massor! Hon är så söt så man smälter! Men hon kan ibland inte kontrollera sin glädje och då bits hon! För hon blir så överlycklig och vet inte vad hon ska ta sig till, hehe! När klockan var runt 8 så gick jag hemmåt, stannade och pratade lite med Mimmie på vägen. Det började regna lite och det blev svinkallt ute, då gick jag hem och nu sitter jag här. Imorgon ska jag ringa runt lite på några jobb, behöver ju verkligen ett till, vill flytta hemifrån så fort som möjligt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0