Onsdag.

Jag tänkte skriva ett inlägg här innan jag hoppar in i duschen. Jag och mormor ska iväg om en stund, vi ska till Jysk och köpa nya lakan till min säng för dom vi har är för små. Sen funderar jag på om jag ska in till stan en sväng. Ska försöka få tag på någon som jag kan träffa.

Pim-Pim lever inte mer, han dog igår, hittade honom helt förlamad i buren levande, men förlamad. Så en kompis mamma fick avliva honom.. Lill-plutten då!

Min lillebror ringde igår kväll, han är 6 år.

Linus - Du får komma till oss och kela med min hamster om du vill imorgon.
Jag - Ja, det kan jag göra.
Linus - För min är inte död i alla fall, min är inte lika busig som din. Hej då....*klick*

Haha, småbarn är så roliga ibland när dom ska förklara eller prata om vissa saker. När han sa sådär i telefonen så lät han så otroligt sorgsen, hehe lilla gubben, han tyckte nog jätte synd om mig :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, ni får ha det så bra idag.. Kram :)



Det är din tystnad som knäcker mig...
Hela världen är underbar, bara man får ett svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0