Nu är man tillbaks hemma.

Vi såg filmen "Mirrors" ikväll. Jag och Linda ville egentligen se en "dansfilm" dom hade, men det fick bli den här i alla fall. Men det gjorde ingenting för har velat se den här. Den var rätt bra, har sett bättre. Lite läskig, men ingenting allvarligt, hehe. Fast jag blir ju inte så lätt rädd för filmer heller. Jag tror att det är lite tack vare mediaprogrammet som jag gick. Man fick lära sig massor om hur dom gör, alla effekter och sånt ni vet. Men så är det, men jag älskar film, galen är jag, men det har väl ingen i min närhet missat, hehe.
Det har varit en trevlig kväll, jag är fortfarande jätte mätt efter all tacos, orkade knappt äta av godiset som Linda ställde fram heller. Tog en taxi hem efter filmen, som vanligt så kände chauffören igen mig från Leons och då blir dom så mycket trevligare tycker jag :) Pratar och pratar, haha.

Jag är rätt trött, som vanligt. Men jag lär inte somna på ett tag. Det är något fel med kanalerna på tv, säkert någon sladd som sitter löst eller något liknande, men jag hittar inte felet. Lite tråkigt bara att inte kunna titta på tv. Kan ju se film på min dvd, men jag känner inte riktigt för det. Har sett alla filmer tusen gånger så det känns inte så lockande precis.
Imorgon ska jag träffa Sandra, hon åker tillbaks till Norge på tisdag så vill ju självklart träffa henne innan hon åker igen. Ska ner till ljura imorgon också och gå ut med mosters vovvar runt 13.00 tiden. Helt ointressant för er att veta kanske, haha.
Det är ingen rolig inne på msn heller....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0