Godmorgon!

Såhär "tidigt" har inte jag varit uppe på lääänge! Ska snart till tandläkaren uppe vid Borgsmo och efter det ska jag ner till ljura och gå ut med vovvarna och sen ska jag till stan och träffa Emelie.. Senare ska jag också träffa Lisa & Lollo förhoppningsvis, länge sedan man träffade dom nu! Har lite att göra idag alltså. Ringde nyss och väckte Emelie så hon inte missar bussen in till stan.

Nu ska jag äta frukost och höja volymen på datorn (lyssnar på T.I - Whatever you like)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jaha okej men då vet jag! Tack för tipsena, härligt att de gick bra och att de inte gjorde ont. Vad kul att du läser min blogg föresten! kommer du ihåg när vi umgicks? väldigt länge sen med Natta o dom? eller visst vare så?

2008-09-09 @ 23:38:52
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0