Godkväll :)

Har varit dålig på att uppdatera i helgen, men har haft fullt upp.. nästan! hehe.

I fredags så åkte ju jag till Malin och där tittade vi på filmerna "The dark knight" & "Stuck", sen tittade vi på ett nytt Prison break avsnitt...sjukt spännande!

The dark knight kan jag faktiskt inte skriva om vad jag tyckte, min älskade vän Malin bestämde sig redan från första minut att filmen var skit dålig så hon spenderade hela filmen med att prata, prata, prata. Det var helt omöjligt att koncentrera sig på filmen så jag får se den någon annan gång. Filmen "Stuck" var en verklighetsbaserad film och Malin valde den. Den var sjuk! Det är allt jag kan säga, helt sjuk! Handlar om en tjej som en kväll kör bil både full och hög, då hon kör på en gubbe, så han blir helt trasig. Istället för att lämna honom på sjukhuset kör hon hem, helt lugn, lämnar honom kvar i garaget fortfarande hängandes i bilrutan halvt död. Filmen innehåller mycket bajs, blod, ben som sticker ut  och lite naket också såklart. Den var inget vidare!



I igår så jobbade jag, det var en ganska seg kväll på gatuköket, kom väl ett gäng sista timman sådär lagom tills man ska förbereda lite på att få gå hem. Men jag jobbade ju med min bästa arbetskamrat Ellen, så det gjorde inte så mycket att kvällen blev seg.


Idag vaknade jag sent, halv 3. Gick upp och duschade, åt lite mat. Sedan åkte jag med min mormor och moster för att handla lite. Sen åkte vi hem och tog en snabbfika hemma hos mamma och sen hem till min moster & kusin. Där åt vi jätte god mat och lite sånt. Sen åkte vi hem, jag gick och träffade Mimmie en sväng som jag inte har träffat på år och dar, vi har alltid så mycket att prata om :) Sen gick jag förbi Frida en sväng, Alex var också där. Dom tittade på filmen ARN. Sen gick jag hem och nu sitter jag här..

Har hört rykten om att VMA går inatt? eller var det Lördagsnatten kanske? Det märker jag väl, ska i alla fall vara uppe en stund till och om inte det där går inatt, så får jag helt enkelt se någon film som jag kan somna till. Imorgon kväll jobbar jag igen, sen är jag ledig i flera dagar! Gud så skönt det ska bli! Har tänkt att jag ska börja plugga lite på körkortet och sen söka lite jobb. Men men, nu ska inte jag dra ut på det här inlägget överdrivet mycket... Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0