Fredag..

Godmorgon :) Vaknade nyss, eller jag blev väckt! Men jag ska snart iväg här och träffa Towe en sväng. Sen vid halv tre så måste jag hem igen så ska jag följa med min moster till veterinären med Svea, för hon ska dra ut massor med tänder, så jag ska göra min moster sällskap. Sen senare ska jag träffa Frida, det var ju ett tag sedan faktiskt, flera dagar! Jag jobbar dag imorgon 12.00-18.00 så det får bli att gå och lägga sig tidigt ikväll. Imorgon blir det även utgång! Nu måste jag skynda mig här hemma för jag måste äta frukost och lite sånt innan jag ska gå. Ha en kalasbra dag!


Jag & Towe för länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Towä

VILKEN FUL BILD:P HAHAHHA

2008-09-12 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0