Är det redan vinter?

Alltså, är det normalt att sitta inomhus i September med varma kläder och till och med sockar på fötterna? Jag fryser halft ihjäl här hemma! Det är ju fruktansvärt kallt!

Jag har extremt tråkigt just nu, sitter här och läser bloggar. Msn känns inte så lockande längre, ingen skriver något vettigt! Sorry, men det är sant! Jag kanske inte heller är så rolig..... saknar en viss person som jag inte lyckas sudda ut från mina tankar..

Imorgon ska jag träffa Towe vid "lunchtid" och så ska vi ta en promenad :) På eftermiddan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska ringa Frida i alla fall. Har inte pratat med henne på några dagar och så får det inte vara! Saknar min plutt!

Ska nog lägga mig i min varma säng och titta på en film, eller två och sen försöka sova. Godnatt..








Kommer ni ihåg att jag nämnde någon gång för länge sedan att det var en snubbe som spela in sin musikvideo på våran skolgård på kunsgård? Antagligen inte men men. Hittade den på Youtube nu och jag bara måste lägga in den här, hehehe! Min gamla mattelärare gör några moves på skolgården där mitt i allt också, haha!


Kommentarer
Postat av: Towä

Hej Fia, jag vet ej om du läser snart, men jag har ju ingen mobi.. jo du vet.. men försök att nå mig på carrios tfl, 0737169544 Puss

2008-09-11 @ 12:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0