Avslutar kvällen med denna..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: någonting där mitt emellan..
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter det mesta.
Kläder just nu: Tights och stor T-shirt.. mys-Söndag =)
Musik just nu: Regina Spektor - The call
Vad sa du senast: "Fan vad kallt det är"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet faktiskt inte..
Längd och vikt: 164 cm och vikt tänker jag inte skriva ut här..
Hur många kuddar sover du med: 4.. Två sover jag på och två brevid..
Favoritväder: När det är kallt ute så man kan ha på sig mysiga tröjor, men ändå att solen skiner.. Höst & Vår =)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En speciell person, En kniv och en yxa (låter mordiskt, men ni fattar)
Spelar du nåt instrument: Nej..
Morgon- eller nattmänniska: Nattugglan nummer ett!
Sparare eller slösare: Både och =)
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina vänner.
Bästa film: Oj.. det finns för många..
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej, men känner några som är bisexuella.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja absolut!
Hur många barn har du/vill du ha: 2 stycken vill jag ha.. drömmen är twins!
Bio eller promenad: Båda två..
Snarkar du? Nae inte vad jag vet, aldrig någon som har klagat i alla fall.
Rädd för insekter? Getingar & spindlar
Äckligaste insekten: Fästingar & spindlar
Bästa bok? Gömda + fortsättningarna.
Vad vill du jobba som? Filmregissör eller manusförfattare!
Pizza eller hamburgare? Kebabpizza =)
Stökigt eller välstädat? Vill ha välstädat hos mig.
Gungar du på stolen? Nae..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tanken har ju kommit upp, men skulle hellre hoppa fallskärm.
Hur många syskon har du? 4 halvsyskon.
Vad är du mest rädd för? Har inte riktigt funderat på det.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, vid datorn (ensam)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick Mediaprogrammet, inriktning Foto & Rörlig bild.
Anser du att du är stark? När jag blir riktigt förbannad ;)
Brukar du sola? I solarium? Sällan, men det händer.
Vad gör du om du får hicka? dricker 10 klunkar snabbt och räknar högt mellan varje klunk, funkar varje gång!
Kaffe, te eller inget? Båda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0