Skidsemester

Vi är hos Malin nu, vi sitter här och planerar skidsemester i vinter. Jag som aldrig har stått på ett par skidor, hur ska det gå? Jag kommer ju slå ihjäl mig, haha! Dom andra har ju i allafall stått på skidor, kommer jag bli lämnad i barnbackarna? Haha..

Jag är sockersugen som bara den. Jag är sugen på rosade mackor med massor ost på och pastasallad, stekt potatis och pomme.. Jag undviker som sagt allt sånt där och det är jobbigt kan jag lova. Det är ju när man inte får äta vissa saker, det är då man blir sugen på det. Men nu ska jag verkligen gå in för det. 15 kilo ska bort! Så fort lönen kommer så ska jag köpa träningskort också. Nu j*vlar! Haha..

Men nu ska jag umgås med mina söta vänner här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul med skidsemester!! AVIS!!

2008-10-09 @ 11:18:41
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0