Kväll.

Jag hann springa ner på stan förut en snabbis, köpte en svart stickad tröja från Monki och så gick jag in till salongen där min moster jobba så klippte hon mig, nu är det bara att färga kvar men det får jag ta nån annan dag, Frida ska ju också fixa håret då samtidigt. Sen tog jag en promenad ner till jobbet och åt en biffstek som var ovanligt god idag, min kusin och Ellen jobbade. Sen efter att jag suttit där en stund och prata lite så gick jag hemåt igen. Påvägen hem möttes jag av massor med folk som kom från matchen, IFK kan ju aldrig vinna verkar det som?

Ska snart bädda rent i sängen, älskar att sova i nytvättade sängkläder! Men vem gör inte det?! Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0