Jag lever ju i alla fall.

Jag kom hem 06.30 imorse från jobbet! Fy fan vad mycket folk det kom sista halvtimman, så vi fick ha öppen lucka fram tills 04.40. Vi var sjyssta som hade öppet så länge extra, men folk var otrevliga i alla fall på det, usch för vissa människor alltså! Speciellt några som var från Värmland som stod och fåna sig som bara fan utanför luckan, hade lust att bara stänga luckan. Vi hade knappt hunnit förbereda någonting så vi blev kvar där till 06.00 lite över till och med tror jag.  Jag har fruktansvärt ont i kroppen idag, speciellt handlederna. Men men, jag lever i alla fall och vi fick två övertimmar, men idag ska jag bara ta det lungt, ska hoppa in i en dusch snart och sen gå över till Frida en sväng. Vilket dåligt väder det är ute, säkert kallt också. Får bli jacka, mössa och vantar på sen :)
Ellen, han från taxibolaget kom aldrig, så du behöver nog inte oroa dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0