Go eftermiddag!

Jag är fortfarande kvar i sängen, jag börjar jobba klockan 18 så jag tänkte att en lång sovmorgon skulle göra mig pigg, men så blir det ju aldrig endå, sitter och gäspar för fullt att ögonen blir helt tåriga så jag knappt ser, haha! Ska jobba med Linda ikväll, det ska bli trevligt. Men jag tror att det kommer bli mycket att göra, eftersom att det är lönehelg. Jag som mest av allt skulle se fram emot en lugn kväll hemma med film. Men så är det när man jobbar.

Nu måste jag verkligen gå upp ur sängen, hoppa in i en kall dusch så jag vaknar till. Sen funderar jag på att promenera ner till jobbet idag, det kanske får mig att bli lite piggare. Hej då!

 




Ps. I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0