Fredag!

Var uppe med tuppen, eller inte riktigt men vid 09.00 i alla fall. Mamma kom hit och hämtade mig vid kvart i tio, så åkte vi in på stan en sväng. Jag köpte en liten present till Emelie, vi ska ju fira henne ute i krokek ikväll :) Mamma var världens gulligaste och köpte en tröja till mig som jag ska ha ikväll, tror jag.

Nu är jag hemma igen och ska äta frukost tänkte jag, sen ska jag städa och titta på "Våra bästa år". Men nu ska jag höja volymen till
Chris brown - take you down. Chris är ett geni, han är king!




Den är inte så snygg när den bara hänger, den är finare på :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där såg riktigt söt ut:)

2008-10-03 @ 15:57:48
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0