- Blåsiga Ektorp

Ja det kan man ju lungt säga, kom precis in efter att ha träffat Natta en stund på hennes gård mitt emot min. Pratade om allt från spindlar och ormar till fester och kaxiga snorungar. Haha! Det är iskallt ute, värre är det här i ektorp också, eftersom att det ligger rätt högt upp så blåser det mer här, men det är ingenting man vänjer sig vid, trotts att jag har bott här större delen av mitt liv. Frida hörde som tur av sig till slut! Både jag och Natta trodde att hon hade blivit bortrövad av spökena på kyrkogården påväg hem från jobbet. Då kunde vi andas ut!

Nu ska jag gräva ner mig i sängen tillsammans med min älskade bärbara dator och titta på film! Sen ska jag sova. Godnatt på er (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0