- Uppdatering

Kom hem från jobbet för en stund sedan, jag har ont i benen, undrar om det beror på jobbet eller om det beror på spinningen igår, kanske både och? Ska snart titta på Prison break, såg att dom släppt nya avsnittet så det ska jag gotta mig med =P Sedan tänkte jag titta på dagens Våra bästa år avsnitt också. Måste verkligen somna efter det känner jag, är jätte trött men min hjärna är så inställd på att vara vaken till 5 på morgonen men jag får hoppas att jag somnar mycket tidigare en så! Fick knappt ingen sömn överhuvudtaget imorse. Somnade vid cirka halv 6 på morgonen, helt sjukt jag gör ju inget speciellt, fastnade med att leta lägenheter. Sen imorse halv 9 så började det borra i hela huset (grannarna fixar badrummet) och det hördes in till oss och så kunde jag inte somna om för det där jäkla ljudet. Jag mötte på arbetarna i trappen förut och då frågade jag dom

- Ska ni borra imorgon också eller?
- Nae, imorgon ska vi slipa.
- Okej, man kunde ju inte direkt sova imorse.
- Sover du länge eller?
- Nae jag jobbar natt (jag hade ju inte jobbat då, men ändå!)
- Oj då, hehe.

Hur låter det när dom slipar? Herregud vill inte ens tänka på det, nu måste jag sova ifall jag blir väckt imorgon! Storstädning står på schemat imorgon, sen vet jag inte.

På fredag klockan 13.00 ska jag på visning för två lägenheter inne i stan! Fasen vad kul, hoppas att dom är något att ha! Fint hus är det i alla fall.

Godnatt på er.. sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0