- Tråkiga Fredag

Vad har jag gjort idag då? Jag vaknade, städade lite.. Sedan blev jag hungrig och gjorde min alldeles egna köttfärssås =P Blir alltid lika stolt över mig själv när jag lyckas i köket! Gott var det och proppmätt blev jag också, för mormor kom hem med en kärleksmuffins också, jag höll på att sprängas, hehe! Så vad händer ikväll då? Frida skulle ringa när hon kom hem från resturangen, hon är nämnligen och äter finmiddag med sin far idag. Så hon skulle ringa sen så kanske går hem till henne då. Kvällen kan komma att ändras i alla fall, men har ej hört telefonen pipa ännu så jag tror att det blir till att träffa Frida ikväll!  Jag börjar bli rastlös här hemma! Mormor har på högsta volym inne i vardagsrummet med programmet "vem vet mest", så man hör hela tiden *pling....Pling....pling...Pling* därinnifrån. Nu vill jag hitta på något! Om jag så ska få gå ut i mörkret själv! Vad gör ni en sån här kväll? Blir det utgång för er eller vad händer? Jag och Ellen ska kanske gå och ta en öl någonstans imorgon, vet inte riktigt vart ännu. Men det ska bli trevligt....och gott!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

...SMASKENS!

2008-11-07 @ 21:47:58
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0