- Söndags kväll.

Jag har varit riktigt tråkig idag, inte orkat skriva något. Men tänkte vara lite duktig och göra det nu. Dagen började med att jag vaknade av att jag hade kramp i benet (tror det var kramp?) Så då satt jag här i sängen och skrek rätt ut som om någon hade knivhuggit mig, aj aj!  Men sedan lyckades jag somna om när det värsta hade gått över. Jag gick upp runt 3 på eftermiddagen, måste sluta upp med det! Sen gick jag i alla fall och tränade med Malin, orkade inte så mycket eftersom att jag var så öm i benet. Efter det så gick jag hem och sen över till Frida en sväng, hon permanentade hennes mammas hår så det stank i hela lägenheten, hehe. Sen började min mage att kurra av hunger så då gick jag hem och åt lite mat. Satte mig vid datorn en stund och kom på idén att ringa mina favorit twins Lisa och Lollo =) Så jag gick och mötte Lisa en stund och pratade lite ute i kylan. Men tillslut blev det så kallt att vi knappt kunde prata mer för vi bara stod och skakade, hehe. Så nu är jag hemma i värmen igen och ska snart titta på film hade jag tänkt mig. Får se vad som finns på datorn =P Sedan tänkte jag titta på dom tre nya avsnitten av andra avenyn, eller föressten får se i vilken ordning det blir.

Imorgon kommer min mosters hundar hit. Hon ska till Thailand i 2 veckor så jag och min kusin får hjälpas åt med hundarna, men det är bara mysigt =) Dom dagarna jag inte kan ha dom får kusinen ta dom, det är ju endå hennes hundar. Nog pratat om det nu för det är ju egentligen helt ointressant för er att läsa om.

Nae nu ska jag posta det här inlägget och krypa ner under täcket för jag fryser verkligen ihjäl snart. Godnatt och sov så gott!


Gratis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0