- Lägenheter

Jag föressten skickat iväg intresseanmälningar för två lägenheter inne i stan. Jag blev inte erbjuden någon visning på den förra, så jag hoppas det går bättre den här gången. Dom här två är på samma gård som den förra jag sökte. En 1:a och en 2:a. Den här tvåan var mycke dyrare en den förra jag sökte, men får jag gå på visning och jag verkligen faller för den så får det väl gå att lösa på något sätt. Om inte annat så får jag väl leva snålt som bara den! Vilket kanske är tråkigt, men hoppas verkligen att jag får det där jobbet jag pratade om! Då kommer det funka kalasbra! Hoppas, hoppas! Älskar dom där husen och vill verkligen bo däromkring!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0