- Jag och min otur.

Haha! Måste berätta en sak som hände förut idag. Jag och Frida var påväg ner till Malin och vi valde att ta lite vägar som inte var så hala, för det är ju så geggigt överallt. Men så gick vi ner för en liten backe i alla fall som är nerför en gräsplätt. Vem tror ni ramlar på rumpan i alla fall då? Jo jag! Haha. Frida kunde inte sluta att skratta och inte jag heller för den delen. Men det var bara att trippa tillbaks hem för att byta både jacka och byxor, helt lerig kan jag lova! Haha så vi blev ganska sena ner till Malin. Men väl hos Malin så fick vi god fika med té och kladdkaka och då mådde jag redan bättre, haha! Fy fasen alltså, hur lyckas jag? Haha! Men men. Nu är jag hemma och har precis varit ute med vovvarna i kylan så jag är helt frusen om fötterna. Så ska krypa ner under täcket och se filmen "Another cinderella story". Hoppas att den är bra! Godnatt och sov så sött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0