- Inte sjuk och ska snart till jobbet.

Ja, det verkar ju som att alla har åkt på någon form av sjukdom på sistonde. Men jag har lyckats att inte bli sjuk, jag har väl bra imunförsvar eller något. Jag var mer sjuk när jag var liten. Det enda som jag har känt av nu är väl att jag är lite torr i halsen och lite tjock i halsen utan att det gör ont, så det går nog över rätt fort endå tror jag.

Jag börjar snart jobba, det som är skönt med mitt jobb är att man inte behöver bry sig speciellt i klädväg. Man kan liksom slänga på sig ett par slitna mjukisbyxor och en ful tröja + leonströjan. Det går inte att man tar på sig ett par jeans eller nåt sånt, för då är dom helt förstörda efter bara ett arbetspass, för det stänker ju fritösolja, stekfett och allt möjligt när man jobbar och det går inte bort hur mycket man en tvättar dom, utan det är fläckar kvar. Så det är rätt skönt att man kan se "ful" ut på jobbet, hehe. Ikväll ska jag steka hamburgare tillsammans med Linda, det ska bli kul. Vi kan verkligen prata om allting! Saknar Ellen också, vår trio är lite bruten nere på jobbet nu där hon jobbar på expert, saknar dig knasboll! Fast jag har för mig att det är nästa helg jag jobbar med Ellen, hennes enda pass på Leons denna månad. Det är så tomt utan henne där i alla fall!

Nej nu ska jag gå ut i köket och se vad mormor lagar för mat, det luktar gott i alla fall =) Det är en sak som jag kommer sakna när jag flyttar, mormors hemlagade mat!
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kunde inte svara på messet för jag har inga pengar på kortet för tillfället ;)

Jonas och jag kommer förbi ikväll, ska kolla upp vad sladden ligger på för pris, pusskram

2008-11-22 @ 16:47:35
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha vad gullig du är, läste inlägget efter! Saknar dig med ska du veta, er.. :)

2008-11-22 @ 16:48:55
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0