- Helgen

Här kommer lite bilder från denna helg.. Det har varit rätt lungt, i fredags var vi hos Malin och hennes pojkvän och åt planka, spelade sällskapsspel och sjöng singstar. I lördags jobbade jag med Ellen och vi stekte hamburgare hela natten lång, full rulle helt enkelt. Linda kom och hälsade på oss en stund också! Idag har jag varit hemma hos Frida, vi har haft en liten förstaadventsmys kväll tillsammans med Natta, Malin och Alex. Himla trevligt, vi bakade lussebullar, åt pepparkakor, ischoklad och drack glögg och lyssnade på julmusik såklart =P Ska titta på veckans 3 nya avsnitt av Andra avenyn nu sen ska jag sova, jobbar imorgon! Godnatt!







Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag förstår vad du menar, det är inget fel på personens hjärna som är homosexuell. MEN handlingen är fel. och det var det jag försökte komma fram till, att det är handlingen som är fel men inte något fel på personen, en homosexuell som inte utför den sexuella handlingen syndar inte, medans den som utför den syndar, även fast dessa 2 har samma attraktion till det samma könet, förstår du hur jag menar? (pratar ur kristensynpunkt) och sen anser jag också att det är FEL på det sättet att det inte finns något sätt för de homosexuella att fortplanta sig utan hjälp från en annan part. Men för det är det absolut inget fel i huvudet på dem.

Hänger du med i hur jag tänker? :)

2008-12-01 @ 22:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0