- 11

Såg precis att avsnitt 11 hade lagts ut nu av Prison break, så det ska jag titta på nu! Det gick bra att jobba förut, Jag och Tessan hade rätt kul endå, mycket skratt blev det, haha! Skulle ha gått på lägenhetsvisning imorgon, fast jag ångrade mig då den här lägenheten låg på norr, nära folkparken och det är jag inte så himla sugen på, så hoppas jag får gå på visning av lägenheten inne i stan på Torsdag istället, den verkar kanonbra! Hoppas, hoppas!

Det första jag gör imorgon när jag vaknar är att boka biljetter till Chris Brown - konserten i Januari! Jag, Linda och Ellen på ännu en konsert i storstaden! Kan det bli bättre?



Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Tomic

Digitalkamera (9,1mp) Ipod nano (16gb) Presentkort på Nk, Parfymer, Är det något du skulle vilja ha ?

Gå in på min blogg och var med och tävla om detta, Ha en fortsatt trevlig Tisdag! http://tomiic.se

2008-11-19 @ 03:28:16
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0