Tisdag..

Jaaaaa! Mario Galaxy har kommit idag, snacka om servis jag skickade ju efter det igår, fasen vad snabbt det gick! Ska snart äta frukost tänkte jag, hehe. Sen ska jag se på några avsnitt av The o.c, men har också låvat bror min att bränna en skiva till honom så får väl göra det först. sen ska jag i alla fall till stan med malin.
Jag såg reprisen av Melodifestivalen i natt. Alltså varför är Carola (guds lilla sångfågel) med igen, hon är så patetiskt och hur kan Andreas Jonsson sjunka så lågt att han sjunger med henne? näe nu tycker jag inte bra om honom längre! Men igentligen är ju Melodifestivalen rätt tråkig, det ända som är roligt den här omgången är ju Björn Gustavsson som står för underhållningen och satan vad söt han är och rolig! Jag skrattar så jag gråter, hehe. Men dom borde seriöst fundera på om att sluta med melodifestivalen! eller i alla fall göra om det så som det var förut, att det bara var ETT program och den som vann, vann! Eller vad tycker ni? tycker ni att det är bra att dom har hundra program bara för att få in mer pengar?
Nu ska jag äta frukost
och gott ska det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0