Låt dom vara..

Ibland kan vissa diskutioner bli jävligt irriterande, som det här med att många skaffar barn i ung ålder! Låt dom skaffa barn om dom vill, det är ingen annan som behöver bry sig om deras beslut. Att en ung tjej inte kan bli en bra mamma är bara skit snack! Att vara förälder handlar inte om någon ålder. Det finns så många som säger saker som "dom förstör sina liv, dom kommer aldrig kunna ta ansvar för ett litet barn när dom själva är ett barn" men hallå? varför skulle ett barn förstöra ens liv? och vadå att dom själva är barn? Är man barn när man är 16,17,18,19? åååååh blir så irriterad på när människor ska lägga sig i. Jag har många vänner som redan har barn och en del som till och med är inne på deras andra. Dom klarar det kanonbra! Mycket bättre en vad många vuxna skulle göra! Om man känner sig redo och vill behålla ett barn när man är i ung ålder så tycker jag absolut att man ska göra det! Det går inte att ångra ett barn, men det går att ångra en Abort, tänk på det! Jag är inte emot Abort, absolut inte, det är bra att man får bestämma själv hur man vill göra och då tycker jag att människor ska acceptera det. Jag tycker bara att det är helt otroligt att andra människor har hjärta till att ens öppna sina munnar och dömma dessa personer. Om inte ni vill ha barn så är det eran sak, men gå inte på folk som vill ha barn! Ibland kan man nästan tro att ni är avundsjuka!

Alla unga föräldrar där ute, jag står i alla fall på eran sida!


image442

Kommentarer
Postat av: Towe med W =)

Fia jag håller med dig till 100 asså! jag har inget emot ungaföräldrar, tycker det verkar kul och spänande. och dom som bryr sig och angagerar sig i att det är så jävla mycket problem, dom skapar ju problemen själv eftersom dom bryr sig och lägger ner tid att bara vara negativa. jag skulle tänka mig en bebbe.. SÅ HÅLL KÄFT ALLA! :P haha

2008-02-25 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0