Kondomer och shopping..

eller ja, kanske.. var på praktiken imorse och vi fick sluta redan vid klockan 1.. Så vi var bara där 3 timmar idag.. gud så sköönt! då gick jag in till stan och köpte fjärde säsongen av The OC och sen köpte jag en T-shirt på killavdelningen på H&M och i kassan höll jag på att dö, han sträckte fram ett paket med kondomer och bara "Här varsågod, det ingår ett 10-pack med kondomer till den här tröjan" och jag bara fick fram ett chockerande "okeeej?" hahaha. Men men så kan det gå.. Vad ska man göra idag då ? Det är fredag och jag har inte en aning.. ingen utgång för jag ska jobba imorgon. Blir nog till att titta på The oc boxarna, i love it! Nu får ha en bra dag :)


image402

Kommentarer
Postat av: jenny

snygg:)

2008-02-01 @ 22:10:59
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

den där tröjan är faktiskt riktigt fin.
//Maria i mp3a

2008-02-07 @ 10:29:53
URL: http://zloketok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0