- Jag orkar inte..

...sova!! Jag har i en hel timma funderat på eller snarare sagt till mig själv att jag måste sova! För imorgon kommer jag jobba sammanlagt 14 timmar. Börjar på Lekhuset 10.00 till 18.00 sedan får jag skjutts fort som bara den till Leons där jag ska vara 18.00 till 00.00, kul va? Haha jag kommer vara helt död! Vad har ni hittat på för skoj idag då? Jag har jobbat sedan har jag bara varit hemma och tagit det lungt, pysslat lite här hemma (städat och tvättat lite, gjort matlåda tills imorgon m.m.) Nae nu måste jag sova! Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag menade inte att vi skulle sitta och tjaffsa, ville bara att du skulle förstå hur jag menade eftersom att du tog upp det. Men jag säger fortfarande inte att det är fel i huvudet på dem. ^^

"Jag har flera bi/homo kompisar och de är helt normala"



Hoppas det gick bra och jobba iallfall :)

2008-12-02 @ 15:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0