- Go'kväll

Jag sitter och slappar i sängen och ser på tv. Är helt slut efter jobbet, men funderar på om jag ska städa lite? Eller ska jag ta det imorgon? Jo jag gör nog det imorgon istället, då blir det trollspöt för det behövs verkligen städas från tak till golv. Jag är ledig imorgon, skönt kan jag lova :)

Har nästan köpt klart alla julklappar också, har bara kvar till mamma, mormor och moster. Köpte ett Wall-E fodral till brorsans Nintendo DS idag, han önskade ett sånt :) Köpte också lite småpresenter till Jennys bebis som kommer i Januari :) Okej detta är inte intressant för er att läsa då, men men hehe. Finns inte så mycket mer att skriva, är för trött känner jag..

Ska se film nu, Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0