- Go'kväll!

Har jobbat idag.. Sen efter jobbet så åkte jag och mormor runt och köpte lite julklappar, jag är klar men jag hjälpte henne lite. Hehe vet ni vad,  mormor köpte julklapparna till mig när jag var med! Hehe hon bara skratta och sa "Nä, jag orkar inte.. du kan väl lika gärna bära hem dina julklappar själv!". Så jag fick en nya datorväska till min laptop och sedan Mamma Mia - filmen. Plus att jag skymtade cubuspåsen i bagageluckan så jag antar att jag ska få 2 par tröjor därifrån som jag la undan igår, ifall att hon ville hämta ut dom. Hehe! Hon är rolig min mormor  =P

Sen ikväll har jag varit hos mina favorit Twins Lisa och Lollo! Vi drack massa kaffe och pratade om allt från himmel och jord, precis som vanligt när vi ses!

Måste ärligt talat gå och lägga mig strax, ska upp och jobba imorgon också. Näst sista dagen på Lekhuset! Hoppas att jag får vara kvar efter det! Vi får väl se hur det blir, trivs jätte bra där i alla fall och jag tycker själv att jag har varit väldigt duktig =)

Na, nu måste jag sova.. godnatt på er, hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho dags för en kaffe snart tror jag ;D

2008-12-27 @ 01:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0