- Dagens..

Kom precis från stan, har träffat Sandra som har kommit hem från Norge nu. Det var jätte trevligt att träffa henne! Har saknat henne mycket! Vi köpte lite julklappar och babblade på om allt möjligt, precis som vanligt :) Sedan gick vi bort till östra promenaden så visade jag vart min lägenhet var någonstans. Var även nere på Intersport och pratade lite med min äldsta lillebror mamma om vad min lillebror önskar sig och så vidare, blev mycket annat prat också, hon är alltid så himla gullig mot mig och det tycker jag verkligen om :) Fick även reda på en lite tråkigare nyhet också, att min Farmor har fått Cancer :( Det var ju inte roligt att höra direkt, men det jag mest blev förvånad över är hur jag reagerade, jag kände ingenting just då. Jag kan ju även då förklara att jag inte har någon kontakt med min pappas släkt, så det är ju inte så som det är med min mammas släkt, för där är vi alla så tighta med varandra! Så det kanske var därför som jag inte reagerade något särskilt.. Men tråkigt är det endå och hoppas självklart att allt blir bra! För mina småsyskons skull och för pappas släkt överhuvudtaget!

Nu ska jag städa lite i mitt rum tänkte jag till musik från Enyas nya album. Äta lite mat ska jag också göra, sedan får jag se vad som händer och sker! Vill träffa min älskade vän Frida, har inte setts på några dagar så ska ringa henne lite senare och se vad hon har för sig en dag som denna!

Ha en kalasbra dag!  Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ta vi en kvälls promenad ikväll? Jag är hemma åtta.. :) Puss

2008-12-16 @ 15:31:54
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Beccs

Sv: Mm den var väl sisodär, rätt bra men ändå rätt overklig ;P typ för mkt men men. Vi hade en mysig kväll iaf :)

2008-12-17 @ 09:39:32
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0