- Att jobba bland leksaker

Att jobba på Lekhuset är väldigt mysigt måste jag säga, det är riktigt roligt faktiskt, stå där och packa upp saker, prismärka, titta runt på alla söta mor och far-föräldrar som ser sådär sött vilsna ut bland alla prylar. Söta barn som går runt som bara ett barn kan göra i en leksaksaffär och beundra saker och ting eller barn som skriker att dom vill ha både det ena och det andra, hehe. Trevliga är personalen också och det går fort att lära sig nya saker och det betyder att det är roligt när det gäller mig :) Man blir lite som ett barn igen måste jag säga, i alla fall för stunden när man är i butiken, så mycket saker det finns! Varför fanns inte allt det där när jag var liten för? Jag har en känsla av att jag kommer skämma bort mina framtida barn med saker, haha!

Jag är helt slut, har jobbat 14 timmar idag, 8 timmar på Lekhuset och 6 timmar på Leons. Det är tufft kan jag lova och fötterna värker. Imorgon är jag ledig, jag och mamma ska iväg och titta på tapeter till mig och kanske åka och titta lite på köksbord+stolar. Nu ska jag titta på dagens avsnitt av Days, sen ska jag sova så gott kan jag lova, nyduschad och ren! Godnatt och sov sött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0