Väntar på att vi ska åka..

Kom hem från stan för ett tag sen, hittade ingen studenklänning idag heller :( Men hittade en söt T-shirt m tryck på Bikbok.

Ville byta storlek på ett linne jag köpt på Monki, lappen satt kvar och allting, allt jag inte hittade var kvittot så jag fick inte byta storlek och det tyckte jag var riktigt dåligt! Dom är nog den ända butiken isåfall som inte låter en byta storlek utan kvitto, det gör dom ju överallt! DÅLIGT!  Jag får väl ha ett alldeles för stort linne på mig (det ska vara pösigt, men inte sådär pösigt?). Men men!

Nu ska vi iväg till Media Markt, vill ha mitt Mario kart :D

Grilla hos Malin ikväll, ska nog ta med mina
cider som är kvar sen några helger tillbaks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0