Tisdag..

Slutar snart Rörlig bild lektionen och ska snart möta Towe och gå till Svenskan. På eftermiddan har vi Prov i Näringslära och jag vettifan hur det kommer gå, har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort. Sen kanske jag ska intervjua en kompis till projektarbetet, sen ska jag nog till min moster en sväng och sen hem.. Ska ge Jenny hennes låt idag också, måste bara kopiera skivan först. Imorgon ska jag tillbaks till Praktiken och jag hoppas att vi får något gjort.

Jag vill verkligen ha hanvalpen, lilla Pax som vi döpt honom till. Han är den finaste jag sätt och jag är verkligen helt kär. Helt jäkla förälskad är jag. Jag ska tjata, tjata och tjata på mormor, det är henne det hänger på, om hon går med på att släppa in en hund i lägenheten, hon är orolig för att det är hon som kommer få ta hand om honom men så är det inte! jag kommer göra allt för honom, han kommer vara min lilla prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0