Studentmössa & Valpisar

Fick höra att vi fått studentmössorna idag, så imorgon eftermiddag ska jag springa till skolan! ska ändå dit imorgon för Jenny ska spela in sin låt som jag sedan ska göra en musikvideo till. slänger in en bild på mössan imorn :)

Jag sitter och är valpvakt :) Valparna är det jag tänker på 24 timmar om dygnet! Jag vill så gärna ha Pojken att jag snart blir tokig och kidnappar honom ! Tänk om han kunde bli min! Båda valparna är två riktiga drömmar! och kommer säkert bli riktiga snyggingar! eller, det kommer dom att bli! Vi sitter fortfarande och funderar på namn, jag har några på lager.

Ha en bra dag.. ikväll är det Top Model :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0