Praktik...Panik

Jag skulle kunna ta ett helt dygn till att filma klart det vi gör på praktiken, om vi fick och om alla kunde och vill. Men så är det inte. Allt går så jäkla sakta! Vi har massor att göra, men ändå sitter vi bara här och fikar?

Igår fyllde min bror 6år, han var okontaktbar igår när vi var där, hehe. Han fick ett playstation2 igår som han så gärna ha velat ha så han satt med det hela dagen. Men vad fort tiden går, nyss var han nykläckt och låg och skrek, Nu är han redan 6 år. Vad tiden går.. Snart är jag gammal! Alla skaffar barn, en del gifter sig, nästan alla har flyttat hemmifrån, oj tiden går alldeles för fort.

Nu har jag inte tid mer, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0