Måla vägg & kvällsöppet.

Sitter på praktiken. Har nyss haft lunch och nu är vi tillbaks.. på förmiddagen så började jag att måla en vägg svart som jag ska ha med i min musikvideo sen, det är väl sådär lagom kul eftersom att färgen knappt vill fastna, hmm. Slutar väl runt 3 och då ska jag tillbaks till skolan på "kvällsöppet" som vi har på torsdagar. Sandra kommer så vi ska fixa en affisch till henne som hon vill ha. Sen ska jag hem och sova skapligt tidigt. Ska se "spårlöst" klockan 20.00 på tv4 och sen ska jag sova är det tänkt, bra det kommer gå då?

Blir ingen valp för mig :( men det kanske är bättre att vänta? Dom ska ju ändå behålla ena valpen och jag vet att jag kommer få hjälpa till när jag vill och det kan jag lova att jag ska. Hon är underbar den lilla tiken som dom ska ha kvar och jag är väldigt lycklig över det också. Jag väntar med hund tills jag flyttar hemifrån istället. Fast jag knappt orkar vänta längre, jag vill ju ha hund nu! det har jag velat enda sen jag var liten! aya.. Nu ska jag fortsätta måla på den där väggen. Sen ska jag göra mig en kopp chai te.

Jag skriver nog ett inlägg ikväll när jag kommer hem, Ha en trevlig torsdag, för det ska jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0