Kom precis hem..

Har sovit hos min moster inatt.. Igår åkte jag hem till moster min, hon skulle på bröllop så jag hade lovat att vara hundvakt. Underbara Towe kom och gjorde mig sällskap! Vi såg filmer och myste med valparna. Valparna har fått en valphage så dom kan gå ur valplådan. Dom har börjat bli busiga och skäller lite sådär valpgulligt och så matade jag dom med lite köttfärs. Towe åkte vid halv 3 på natten, för vi fastnade framför "The missing" och "Romeo och julia" på Tv. Men det var kul att få sällskap. Jag somnade vid 04.00. Jag gillar verkligen inte min kusins höga säng och fy så varmt. Sen klockan 09.00 imorse så började Maya gnälla utanför dörren till rummet. Jag försökte att låtsas som ingenting och hoppades på att hon skulle lägga sig igen, aa eller hur, trodde jag ja.. Så jag öppnade dörren och pussade lite på henne, sen gick jag ut med henne en sväng i det underbara vårvädret, Maya älskar sol, det märks verkligen. Sen gick jag en promenad hem. Fasen vad varmt det blev att ha på sig jacka.

Idag ska jag intervjua en kompis till mitt projektarbete och sen ska jag hem och skriva till muntliga Nationella imorgon, jag fattar ingenting :( Men men, nu ska jag klä på mig och sen spela lite Wii, ha en UNDERBART SOLIG söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0